Jezero.

Zjistil jsem si, kde máš svou chatu. Nebyl pro mě problém se tam dopravit a aniž bych ti to předem oznámil, dostal jsem se až k tobě.
Schovaný za stromem jsem tě pozoroval. Ležela jsi na břehu rybníku, v bikinkách a opalovala jsi se. Nemela jsi nejmenší tušení, že jsem ti nablízku a já se kochal tvým tělíčkem až se mi z toho udělala v kalhotech boule. Ucítil jsem na špičce kapičku touhy a pomalu se odlepil od kmenu stromu.
Ty jsi si sedla a protáhla záda. Ruce jsi zabořila do vlasů, já se plížím zezadu k tobě, jsi nádherná a já tě chci. Teď a tady.
Přiklekl jsem za tebe a rukou ti přikryl oči: „Neboj, neublížím ti, jen tě strašně moc chci!“ šeptl jsem ti do ouška a ty neprotestuješ.
Pustil jsem ti ruku z očí, pohladil tě po tváři a sjíždím ti teď po krčku k tvému vrchnímu dílu plavek. Do dlaně mačkám tvá prsa. Bože jsou nádherná. Pak zajíždím prsty pod látku a nahmatám bradavky. Asi se ti to líbí, protože jsou krásně ztvrdlé.
Chvíli si s nimi hraji, mačkám je a zase hnětu mezi prsty. Pak pravou rukou sjíždím po tvém bříšku až tam dolů. Levou pořád dráždím bradavku. Jakmile jsem se dotkl přes látku tvého klína, krásně jsi vzdychla a mírně se prohnula v zádech. To miluji. Hladím ti poštěváček přes bikinky, cítím, jak vlhneš a moc tě chci. To už ale levou rukou opouštím bradavku a hladím tě přes boky. Opřela ses dozadu, hlavou o mé rameno. Levou rukou jsem našel tkaničky od spodního dílu plavek a zatáhl za ně. Spadly ti mezi kolena a já mám volnou cestu.
Dotýkám se tvého poštěváčku, kroužím na něm špičkou prstu a ten můj ocas tě už pěkně tlačí do zad. Teď konečně vnikám jedním prstem do tvojí překrásné kundičky. Je tak horká a vlhká, ach bože, to je nádhera. Přidávám druhý prstík a začínám tě šoustat rychleji. Převaluješ hlavou a z úst se ti derou krásné vzdechy. Chci tě.
Jak klečím za tebou, chytím si tě za boky a povytáhnu výš. Sedla sis na mě a si pár centimetrů od mého klacku.
„Jen ho chyť do ruky a zasuň si ho tam!“
Děláš to, co ti říkám, nádhera. Pomalu na něj nasedáš. Jsme oba tak vzrušení a oba se chceme. Tak moc. Chceme se a musíme se mít.
Dosedáš až na doraz. Já tě držím okolo pasu a ještě si tě přirážím tvrději. Cítím, že za chvíli budu, ale rozhodně to nebude poslední číslo. Chtěl bych s tebou píchat celou noc a den.
Teď tě ale chci zezadu. Tuhle polohu mám nejradši. Když ti vlásky splývají na jednu stranu, nebo když si tě za ně držím.
Moje přirážení se zrychluje, přirážím tvrději a chci už stříkat. Chci tě postříkat celou, úplně celou. Už to bude, jooooo
Nastříkám ti to do kundičky a na zadeček.
Achchchch, už stříkááááám.
Zaplňuji ti celou broskvičku, pak ho vytahuji a ještě další proud směřuji na zadeček. Vyčerpáním se svalím vedle tebe.
„Tak teď potřebuji trochu orazit. Asi pět minut“
Ty se zatím skočíš opláchnout, protože tě chci ještě lízat. Dlouze lízat a nemůžu se připravit o tvé luxusní kouření. To mám asi ze všeho nejradši.
Tak co, dáme za chvíli 69?

Leave a Reply

